LinneaEmanuelsson

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Linneaaa - 24 augusti 2010 22:40

Hej. Idag var det den första skoldagen. Inte jätte dålig men mådde illa direkt när jag kom innanför dörrarna.


Jag vill verkligen inte att det ska bli som förra året.

Om det blir det så vet jag verkligen inte om jag kommer klara av mer.


Men nu tror jag på det bästa och det hoppas jag att ni också gör!?

Vi gjorde inte så mkt i skolan, vi pratade lite och fick våra nya scheman och lite annat.

Det är tre stycken som har slutat i klassen, khaled, Ina och björn. Så nu är vi den näst minsta klassen i skolan. Rättså skönt faktiskt.

Vi har börjat med Hemkunskap och det ska bli kul.

Vi har bytt lite lärare. och vi har fått en ny rektor som kommer imorgon. Och det känns bra, alla är bättre än Per-hugo hanson i alla fall xD


Haha men nu ska jag gå och lägga mig och hoppas att ni kommenterar mycket så skriver jag imorgon när jag kommer hem från skolan! Puss på er alla :)


  


  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards