LinneaEmanuelsson

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Linneaaa - 6 augusti 2010 23:36

Hej ^^ nu sitter jag här igen :) ska snart gå och lägga mig för ska upp tidigt imorgon och åka till alum igen!

Ska bli tråkigt utan pengar! Men det får man leva med när man inte är stenrik!

Idag har jag faktiskt inte gjort så mkt, städat, pysslat och chattat :D

Men i alla fall så mår jag väldigt bra, konstigt nog !:D Men det känns bra och aa!


Har inte träffat så många på den senaste tiden men det får jag fanme ändra på!!

DET ÄR 18 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN BÖRJAR!! jag får panik.... :S HATAR skolan ... Alla lärare är skit dåliga utom några. nämner inga namn... hihi (a)


Men det ska bli kul att träffa alla kompisar och så! Hoppas att jag kommer överleva denna terminen också.


Men nu ska jag gå och nannnnna men ni får ha det så bra alla sötnosar! PussPuss<3




  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards