LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under november 2010

Av Linneaaa - 26 november 2010 16:20

Hejsan svejan allesammans!


Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Pluggade lite och har städat i mitt rum som jag gör 24/7. Jag tycker inte att det är tråkigt att städa men jag tycker inte att det är tråkigt heller för man vet ju att det kommer att bli bra när det är klart ;D


Men i går i alla fall så  var jag faktiskt i skolan i en timme... det gick bra men jag mådde inte bra av att göra det. Men jag ska nog dit nästa vecka ( nån dag ).


Jag mår inte mycket bättre än vad jag gjorde förut men det har gått framåt.


Men i alla fall så vissade min brorsa detta klippet för mig i veckan. Så titta på det, För det är faktiskt ganska roligt...


Men Uppdaterar snart ;D Pusshej!




  

Av Linneaaa - 25 november 2010 17:38




Av Linneaaa - 24 november 2010 14:44

Hejsan, idag håller jag på att städa i mitt rum och i min garderob och i mina lådor.

Jag har hittat massor av gamla papper och sånt sedan 1-6 och så hittade jag ett papper där det stod att vi hade varit och sett "JEERK" i kulturen i vårgårda, så jag lägger upp en video på dom när dom dansar i Let's dance.


Bye bye .. ;D


  

Av Linneaaa - 23 november 2010 17:56

Hejsan Allesammans ;D Nu va det dags att uppdatera lite, så jag gör det!


nu är det inne på den femte veckan som jag är hemma, men jag tror att jag ska åka nån timme på torsdag... men jag vet inte säkert.


Igår fick jag i alla fall reda på att vissa i min klass snakar skit om mig ( Jag vet inte om det är sant, Men det har ju hänt förut ) och jag vet inte om jag vill komma tillbaka till skolan då. För jag klarar inte av mer just nu... Jag har redan mycket att klara av.


Men i alla fall så har det varit ganska tråkigt att vara hemma så länge´, men jag vill verkligen inte gå tillbaka...

Asså jag vet att jag måste göra det någon gång men inte just nu.


Men jag måste nog städa klart mitt rum nu, men uppdaterar så fort jag har lust :D Men kommentera och fråga frågor ;D hejdå!!


(Allt som jag har shoppat under dom veckorna jag har varit hemma)

 

Knä Strumpor från cassels 69:-


  

Kjol från HM ( Mormor betalde denna när vi va i stan men min lillasyster och morfar ) 199:-


  

Klänning från Cassels ( ONLY ) REA 150:-


  

Kofta Svart, Cassels ( VILA )   REA  99:-


Duffy. 499:-




    

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards