LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Linneaaa - 31 maj 2010 18:00

Hej, kom precis hem från spelningen :) Det va väldigt kul idag! Fikade(stavning)

och spelade igenom alla låtar tills på Onsdag, ska spela upp då!

Idag har jag hälsat på i 74A, det va väldigt bra i den klassen, men jag har inte bestämt mig än om jag ska byta.

Men aja nu måste jag gå och städa innan mamma blir arg på mig men hejdå så länge.


  

Av Linneaaa - 30 maj 2010 20:45

Hej, har precis kommit hem från balen :)

Alla va jätte fina, men Anton och hans dejt va finast :)

Men nu ska jag gå, ses så länge!  I

                                                  


I

                                                  V




  

Av Linneaaa - 29 maj 2010 23:55

   Hej, idag va det vårmarknad i vga :) Gick med John och co. Hade väldigt kul faktiskt!! men lite tråkigt va det också för det regnade och då kunde jag inte fota :(

Men jag köpte student present till Elli och Anton och lite Godis.

Och tittade på när Ina, Louise, Jenny , Karl och många mer sjöng :)´Det var väldigt bra :D

Sen så gick vi runt lite och tittade på massa saker.

Träffade massa snella menniskor där. HAHA

Sen så träffade jag Patriks mamma för första gången.

Och sedan åkte jag hem med Patrik och Ellinor!

När jag kom hem så satte jag mig vid datan och chattade ned massa roliga människor och har sutit där sen dess.

Men nu ska jag gå och lägga mig. Anton ska på balen imorgon. så imorgon ska jag fota :) Puss hey, ses så länge!


  


Av Linneaaa - 28 maj 2010 22:09

Hejsan, idag har det faktiskt varit en väldigt bra dag.

Fick reda på att jag ska hälsa på i 74A på Måndag och Tisdag.

Haha, hade Media för allra sista gången :( Lite sorgligt faktiskt. Men som tur är så kommer jag att ha det i 2 år till.

Imorgon är det vårmarknad i vga, ska träffa massa snella mennsikor :) haha

Hoppas att det inte regnar bara. Ska fota lite och massa mer, ska titta på någon kläning till skolavslutningen ´:)

Men ska gå och lägga mig nu ska upp tidigt imorgon, men jag skriver säkert mer imorgon, Herrå så länge :)



  

Av Linneaaa - 27 maj 2010 15:15

   Hej, idag har det faktiskt varit en väldigt bra dag :)

För vi till 12.15 idag.

När vi slutade skolan idag så fick vi vänta på bussen i 1 timma och 45 minuter. Medans vi väntade gick Ina, Paul, Robin och jag och åt Pizza på "Barris"( stavning)

sen åkte jag hem =DD

jaa det va väl min dag ! och om något mer händer idag så ´skriver jag kanske om det imorgon ! Bye Bye...


  

Av Linneaaa - 26 maj 2010 18:15

Hej allesammans, Har hittat franska boken idag, så det blir läger i sommar då! kommer att äga sönder alla på lägrena (: haha

Men någon som kommer på lägret "Äntligen"?

Kommer att bli så jävla kul aså.

Idag har jag inte gjort ett skit typ, fick damp på Cristina (en syslöjds lärare) bara för att hon klippte fel i min kjoll :@ och sedan bitchade hon upp sig och sa att det va mitt fel. Jävla ***** :@ Hatar henne. Gunnel äger men jag hatar Cristina.

Men i alla fall så har dagen varit bra små trågiga saker här och där men aja skit it.

Men nu måste jag gå och öva på franska läxan tills imorgon, hejdå så länge :)



  

Av Linneaaa - 25 maj 2010 20:00

Hej, idag va det nog den trökigaste dagen ever... Först och främst så hade vi inga roliga lektioner och sedan så när vi skulle spela in en CD på orkestern så krånglade det med mikrofonerna och massa shit.

Men sedan blev det inte bättre heller, mamma fick damp på mig för att jag inte hittade min franska bok... och hon sa att om inte jag hittade den denna veckan så får inte jag åka på dom två lägerna som jag ska på! Så jag MÅSTE hitta dom :S

Idag fyller min storasyster 21 så alla måste säga grattis :):):)

Haha, men nu ska jag faktiskt gå och leta efter min franska bok :) ByeBye!!



  

Av Linneaaa - 24 maj 2010 20:45

Hej, sitter äntligen här och bloggar.

Inget kul i skolan idag!

Spelade fiol idag.

när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, fotade lite bara!

Och sen så gick jag hem och nu sitter jag här. Men jag hade inte så mkt att säga idag så jag skriver väl så snart jag har det! Puss Puss<3



 

(snygg moppe jag vet, inte min)  


  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards