LinneaEmanuelsson

Direktlänk till inlägg 27 januari 2011

Denna Veckan som kommer!

Av Linneaaa - 27 januari 2011 22:33

hej. Nu är det en månad sedan jag skrev typ.



I måndags va jag i skolan till kl: 12. Och det gick helt okey. På kvällen va jag på friskis & svettis och det va pansonärs varning men det gick bra!


I tisdags va jag hemma och gjorde ingenting.


I Onsdags Va jag i skolan till 2 och sedan va det konfa så va på den också!  När jag kom hem så satte jag mig vid datan och pratade med lite människor.


Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. läste ut en bok idag, städade och va på Friskis & Svettis.( Hur jobbigt som helst kändes som om jag skulle svimma).


Imorgon så ska jag vara hemma och städa. Skulle egentligen gå till skolan men jag har faktiskt lite huvudvärk.


På lördag ska jag först till nån loppis och sedan ska jag på filmkväll med några kompisar. Ska bli sjukt kul.


På Söndag ska jag bort till min kusin som fyller 18. Sen blir det afro dans . Ska bli intressant :D



Det här va det jag hade att skriva om idag. Jag lovar att det inte tar så lång tid innan jag skriver nästa gång! Pusshej!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linneaaa - 27 maj 2011 23:13

Hej nu ska jag sluta dennna blogg... men börjar en annan... http://emanuelsson.devote.se   Så hoppas att ni fortsätter att följa mig på den istället. men vem vet jag kanske börjar skriva på dennna om jag inte orkar med den andra ;) xoxo // Linnea  ...

Av Linneaaa - 7 april 2011 08:45

Hej. Idag fyller min blogg 1 år. Ganska otroligt tycker jag. Har aldrig hållt på med något så länge typ. Idag är det i alla fall torsdag. & skola som vanligt.   Senare idag ska jag till min storasyster som har flyttat hemifrån. Blir väl gansk...

Av Linneaaa - 21 mars 2011 18:59

Hej alla bloggläsare.   Ganska längesedan jag skrev nu. Hela vecka 11 praoade jag på Ica Maxi. Så jag gick nästan & la mig direkt när jag kom hem. Det va ganska jobbigt att vara bland så mycket folk men jag är väldigt stålt över mig att jag kla...

Av Linneaaa - 9 mars 2011 19:45

hejsan^^ Igår va det ledigt från skolan (studiedag) Så jag va i alingsås med min lillasyster Wilma & hennes kompis Carro. Vi gick i alla klädaffärer i hela storken ! (Utom tråkiga killklädaffärer) Asså jag hatar att prova kläder. Hatar ...

Av Linneaaa - 24 februari 2011 21:56

Hej ! Idag har jag varit i skolan & haft samtal med Massa människor. Vi pratade om skolan och lite annat. Asså jag klarar inte av när folk bara pratar om "mig". Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Jag va så nära på att börja gråta där inne som vi ...

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards