LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Linneaaa - 24 februari 2011 21:56

Hej ! Idag har jag varit i skolan & haft samtal med Massa människor. Vi pratade om skolan och lite annat.

Asså jag klarar inte av när folk bara pratar om "mig". Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Jag va så nära på att börja gråta där inne som vi satt!

Men annars va det bra idag. Jag va med på alla lektioner utom den första. Men det gjorde inte så mycket. Städat klart på rummet idag i alla fall.

Men jag ska till skolan imorgon & då måste jag sova nu! Pusshej! Love ya<3


     


Av Linneaaa - 23 februari 2011 20:24

Cha Cha! Idag va jag hemma från skolan & hade huvudvärk & mådde illa.

Idag fyller mamma år & då gjorde jag ett kort till henne & pappa va inne i stan & köpte blommor & 2 tidningar & Ellinor hade köpt Choklad :D

Men idag har jag inte gjort mycket! Har bara vilat.


men nu har jag inte mycket att skriva & är ganska trött så jag säger hejdå nu :D Pusshej! Love Ya<3


  


Av Linneaaa - 21 februari 2011 13:14

Hej ! Fick ett video tips av Matea idag, så Lovade att lägga in det :)



Pusshej! Love Ya<3


  

Av Linneaaa - 20 februari 2011 17:50

Min säng! (Mina gosedjur får vara kvar så bry er inte om dom)


Min lampskärm :) Wonderful, Love it!


Min lampfot :)

 


Min kudde :)

   


Inte så roliga bilder men det va lite från mitt rum :) Pusshej! Love Ya<3


       

Av Linneaaa - 20 februari 2011 17:18

Hej, Idag är det sista dagen på lovet :( Men jag längtar faktiskt till skolan imorgon!

Idag har jag inte gjort ett skit. Vaknade vid 11 gick upp satte mig vid tv:n , tittade på datorn städade lite & nu sitter jag vid datorn igen!


Min vecka har varit vldigt rolig om man inte räknar med att nästan alla i min familj va magsjuka & att jag va jätte förkyld :/ Men hoppas att ni har haft en jätte bra Lovvecka ni som har haft det i alla fall & ni som har det nästa eller nästnästa vecka hoppas att ni får ett bra Lov då också :)


Ps. Lyssnade på Radion i Torsdags & då tog dom upp denna videon (så söt)

                                                  

                                              l

                                                  

                                              l

                                                  

                                              v


& Här kommer Judit & Judit :)



Det va allt jag hade att sriva om idag (tror jag) Om jag har något att säga senare så gör jag ett inlägg till :) Puss hej. Love ya<3


  

Av Linneaaa - 19 februari 2011 19:19

Hej allihopa!


I torsdags så var ju jag på Ullared Gekås & shoppade lite, så här kommer bilder på allt :D


Hårnålar/ 6:-

Eyeliner sudd(eller va det är)/ 10:-

Kajal (brun) / 11:-


    

Lampfot Twisted vit / 149:-

Lampskärm Lantliv Ros / 80:-


Ängel / 8:-

   

Kuddfodral 43x43  rose / 30:-


Kuddfodral 45x45 Mercy / 40:-


  

Body scrub / 20:-


Innan vi gick in på Gekås så gick vi till Panduro Outlet. Och då köpte jag...


  

Stämplar med små söta monster / 5:-/st

Stickers Cookies/ 13:-

Stickers Monster/ 5:-


Tilda Burk/  29:-

    

Tilda burk / 29:-


Och idag så gjorde jag inte så mycket, va i Alingsås & då köpte jag...


Kuddfodral (Nordiska Hemtextil) / 10:-   (Både det uppe & det nedanför)  



Men det va det jag har gjort i veckan! Skriver så snart jag har någat att berätta :D Pusshej, Love ya <3


  

Av Linneaaa - 17 februari 2011 06:19

Hejsan svejsan  , nu sitter jag här helt ny duschad och ska snart åka till ullared :)

Eftersom att alla i familjen utom mamma & jag hade magsjuka så trodde vi inte att det skulle bli något men nu när alla är friska( nästan ) så kan vi åka !!

Mamma, mormor, Ellinor, Wilma & jag(såklart) ska åka.

Hoppas att vägen är bra & att vi inte åker i diket.


I  Måndags så va det alla <3-dag & Wilma o. Jag va hos mormor & morfar. Vi bowlade på stures och hade väldigt roligt, Mormor vann sedan kom Wilma o. jag & sedan Morfar. Hade väldigt väldigt roligt.

När vi kom hem till mormor så började Wilma må illa o. en halvtimma efter så satt hon vid toa stolen & KRÄKTES!!


I Tisdags gjorde jag inte ett skit faktiskt.


I går så va jag hos mamma på Maxi & inventerade(stavning).

Det gick väldigt bra! Det gick mkt fortare än vad jag hade föreställt mig.

Ska praoa där v.11 :)


Men det va min början på veckan & skriver säkert när jag kommer hem.

Pusshey. Love ya<3


  

Av Linneaaa - 7 februari 2011 22:33

Hej.


Idag har det varit världens pissigaste dag. Orkar inte berätta vrf men så är det i alla fall.

Kan man hata en person som man en gång kunnat ofra sitt egna liv för?

Som sagt så har det inte precis varit min favorit dag idag.

Va faktiskt i skolan idag!

Hade Handledarträff och då städade vi våra skåp och pratade om något som jag inte kommer ihåg.

Sen hade vi syslöjd och det gick förvårnadsvärt bra. Håller på med ett jätte stort lapptäcke. (bild kommer när det är klart)

Efter hade vi engelska och vi gjorde någon konstig sak. men det gick bra.

Kl: 12 åkte jag hem och åt.

Sen åktejag till V-gårda och spelade Fiol. Det gick ganska bra.

När jag kom hem satte jag mig vid datan och chattade på msn.

När kl var halv 7 så åkte mamma och jag och hämtade L&M och åkte på friskis och svettis.

och sedan gjorde jag inte ett skit.

Men nu ska  jag lägga mig. ska till Allum... Love ya<3'


  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards