LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under december 2010

Av Linneaaa - 31 december 2010 23:45

Hejsan alla Swedish peoples.


Idag har jag Städat, Städat & Städat.

Tittade på en dokumentär  om döda kändisar som har varit väldigt stora som tex. Hath Ledger & patrick swayze.

Jag började nästan gråta när jag såg Dokumentären om Heath när man såg har på båren när han va död. Han hade en dotter och jag fattar inte hur man vill lämna sitt barn. Jag tror inte att han gjorde det med mening, men det är ändå sorgligt.


I alla fall så har jag inte gjort så mycket annat än att städat.


Just nu sitter jag och väntar på tolvslaget. Hemma hos oss är Mamma, Pappa, Wilma(lillasyster), Ellinor(storasyster), Patrik(Ellinors Fästman), Mormor, Morfar,Tobias(morbror), Jonna(Tobias Flickvän) & Petra(Min andra morbrors Flickvän).


Men detta året har varit bäst i alla fall, Det har hänt så mycket.

Jag har träffat några av dom bästa människorna som finns!

Detta året kommer jag aldrig att glömma, så mycket bra som har hänt!

Nu är det 5 minuter kvar av året och jag kommer att sakna det.


Men nu ska jag gå och skåla med familjen, så ni får ha det bra och jag vet att ni kommer att få ett bra år 2011.


puss på er !


  

Av Linneaaa - 23 december 2010 22:36

hejsan svejsan allesammans.


Idag har det inte hänt så mycket faktiskt. Har städat och tittat på tv! Girl's on the playboy mantion (stavning).


Just nu hjälper jag min lillasyster med hennes blogg  wilmaemanuelsson.bloggplatsen.se.


I alla fall så är det JULAFTON imorgon ! WOHOOO...

Så skriver nog mer imorgon, typ vad jag har fått och massa mer !


Men nu ska jag nog gå och göra iordning mig ! Bye Bye



Ps. GODJUL !



 

(Haha Jag vet att min poledance inte är den bästa) Hihi (a)



  




Av Linneaaa - 10 december 2010 12:08


DEL 1




DEL 2

 


 

 

DEL 3

 

 

 

 

DEL 4

 

 

 

 

 

DEL 5

 

 

 

 

DEL 6

 

 

 

 

DEL 7

 

 

 

 

 

DEL 8

 

 

 

 

 

DEL 9

 

 

 

 

 

DEL 10

 

 

 

 

 

DEL 11

 

 

 

 

DEL 12

 

 

 

 

DEL 13

 

 

 

 

DEL 14

 

 

 

 

 


DEL 15







DEL 16







DEL 17







DEL 18







DEL 19







DEL 20












DEL 21




















DEL 22








DEL 23







DEL 24





Av Linneaaa - 5 december 2010 18:57


hejsan svejsan.


igår hade jag filmkväll hemma hos mig. Hade sjukt kul. MÅSTE GÖRAS OM !


Först så gick jag och möte killarna (Filip, Pontus & Tobias) vid L-handeln för att dom inte visste vart jag bodde. När vi kom hem till mig så kom Soffan också.

Så när hon kom så gick vi och tittade på film. jag kommer faktiskt inte ihåg vad det hette. vi tittade på "The firtst time" också.

Eftersom vi hade hela huset för oss själva så pratade vi GANSKA HÖGT xD haha

När vi hade tittat klart på dom filmerna så gick vi ner till mitt rum och dampade lite...

soffan åkte hem vid tio i tolv :(

När hon åkte så va alla fyra så trötta att vi la oss i min  säng xD

Men så kom Pontus pappa och hämtade dom och då va inte jag trött längre, så jag satte mig vid datan och plötsligt så va klockan närmare 2 och då gick jag och min älskare (min katt) och la oss och sov till klockan 11.


Idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket, va på en marknad i ö-kulle och köpte en jätte gullig ängel (bild kommer).


Men nu kommer massa bilder från igår (om ni som va med igår vill att jag ska ta bort dom så Gör jag det) .



                       


Av Linneaaa - 3 december 2010 23:31

Jay och Minnah vidare till final ;D Grattis !

jag tror att Jay vinner hela skiten.


Men vem tror DU vinner ?



Minnah?


Jay?    



  

Av Linneaaa - 3 december 2010 22:35

GRATTIS JAY... Den första att gå vidare ;D


  


DU ÄGER!!




  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards