LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Linneaaa - 31 juli 2010 20:30

Hejsan svejsan allesammans :) Nu sitter jag här och plattar håret för femmte gången idag men som alltid blir det inte platt fattar inte vrf, men men !!

I alla fall så hade vi kalas för min lillasyster som fyller 12 på måndag. haha ! Vi grillade och åt mkt god mat ! Kommer inte orka äta på en hel vecka nu ju ! haha

I alla fall så hade vi sjukt roligt och pratade och skrattade =DD¨


Så idag har jag väl bara slappat och varit med släkten.

Men nu ska jag gå och lägga mig ska upp tidigt ! Go'natt <3


  

Av Linneaaa - 30 juli 2010 23:53

   Hejsan alla blogg läsare ! Idag har det varit en väldigt rolig och bra dag !

Först så städade jag upp i mitt rum :) Inte så kul kanske men det behövdes verkligen xD haha

Sedan så satte jag mig framför datan och har suttit där sen dess.

Lyssnat på musik och redigerat lite bilder !

Imorgon ska vi grilla med släkten för min lillasyster fyller år på måndag :) men mamma och pappa är inte lediga då så vi tar det imorgon istället! ska väl bli kul hoppas jag ! :))

Men i alla fall så ska jag nog dra mig tillbaka och gå och lägga mig. så ni får väl ha det så bra så skriver jag lite imorgon! God natt <3


Bra låt!


  

Av Linneaaa - 29 juli 2010 23:44

Hej nu sitter jag här och lyssnar på lite musik :) Kul Kul !


Idag har jag Inte gjort så mycket faktiskt ! Varit i V-gårda och tittat på E.M.D när dom sjöng! Hur bra som helst :)))

På tisdag ska jag vara med min älskade Ellen <3 Vi kommer att ha det sjukt kul!

Längtar som fan =DD


men aja skriver nog en rad imorgon också :) Men pusshey så länge <3


  





Låten är bara bäst :) eller vad tycker ni?


  

Av Linneaaa - 29 juli 2010 12:34

  

Min lillasyster och Jag på gröna Lund  :)


  

Va på Allsång på Skansen och säg den här filluren :) (alla fjortisar skrek bara när han sjöng) haha

    

Bodde precis brevid Sollentuna Centrum :)


Min älskade lIllasyster :)

        

En del av min familj :) ( den får avsluta )


  



Av Linneaaa - 28 juli 2010 22:15

Hej :) Nu är det verkligen på tiden att jag börjar skriva lite oftare här. Men har haft väldigt mycket att göra, så har inte haft tid!

Men aja för en vecka sedan kom jag hem från stockholm :) Hade det jätte bra och jätte bra väder vare. Regnade inte en ända gång :)) Men hade faktiskt önskat att det duggregnade lite i alla fall . va nästan 30¤. Lite för varmt eftersom att jag inte tål värme! men blev lite brunare  :)))) (bilder kommer i ett senare inlägg)


Sedan har jag varit med Tonje, Ina, John, Max och Matea och det har väl varit kul :)

Men nu ska jag nog gå och lägga mig klockan är mycket! Men pusshey<3


  


Av Linneaaa - 16 juli 2010 23:15

Hej :) Har varit en väldigt bra dag :) Först va pappa, mamma, min lillasyster och jag i Smögen och då åkte vi ut till Hållön och tittade :):) Vi åt räkor och hade det jätte bra. Sedan åkte vi till Shopping centret ''Torp''. Köpte en svart väska för 149:- som jag ska ha i huvudstan !! (bilder kommer) Såg Måns Möller och hans son viggo :)

Annars har jag inte gjort så mkt faktskit :) Livet leker och det känns....SKIT!

Aså jag klarar det inte! Vad ska jag göra?! SNÄLLA HJÄLP MIG!!

God Natt och Sov Gott!!


  

Av Linneaaa - 14 juli 2010 11:16

   Hej =DD Igår bestälde vi billjeter till stockholm!! ska bli skönt att komma ifrån allt. Åker på måndag :))

Ska gå på grönan, titta på slottet och kanske gå på allsång på skansken ! :)

Kommentera gärna vad man kan göra mer :) Är borta tre dagar !!


Igår dumpade Flip mig :'@!! Inte så kul men får väl leva med det ändå!


Jaja... men jag har fortfarande mina underbara kompisar kvar som stöttar mig !! :)


Jag är inte så ledsen över det med det va ju lite tråkig.


I alla fall så ska jag till smögen imorgon :') Är borta två dagar tror jag eller tre ;)


I Söndags kom jag hem från en bra helg i Frillesås :) (Bilder kommer längre ner)

Blev lite brunare än vad jag var innan jag åkte !



  

        


  


  

Av Linneaaa - 10 juli 2010 10:40

     Hejsan, idag åker Wilma, mamma, pappa och Jag till frilesås och sover där i natt :) Kommer att bli kul !! Foton kommer =DD

Igår var det hur kul som helst på Liseberg men Sofia :))) KOMMMEER AAAAALDRIG ÅKA LISBERGSBANAN MER!!!! :S Hur äklig som helst :( Men aja jag åkte den i alla fall :P

Men kommer tillbaka imorgon så jag berättar mer då :)

Hejsvejs =DD



  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards