LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linneaaa - 29 oktober 2010 16:51

Tjaoo!


Igår va jag i borås och när vi skulle åka hem så hade det hänt en trafikolycka, mellan en lastbil och en polisbil och polis bilen såg inte fin ut. bild på den nedanför!!   


Idag har jag varit borta i en hel vecka från skolan och nästa vecka är det lov, och efter det vet jag inte när jag vill och orkar komma tillbaka. Men det får la bli när det blir!

Men jag va faktiskt i skolan och hämtade lite böcker, och pratade med min handledare.


 Jag vet inte riktigt varför jag mår så dåligt men det gör man inte alltid.

Men konstigt nog är det att det inte har blivit bättre efter en vecka hemma!

Jag vill bli bätter men jag vet inte om det går, men man kan ju alltid hoppas. Men det är rättså sofft att vara hemma också xD


I alla fall så ska jag på Tonår i kväll och då är det bilrally så alla ni som är ute och åker i alingsås borde gå in, för jag lovar att det är farligt ute mellan 19-22+. haha^^


Men nu ska jag nog göra i ordning mig så skriver nog hur det gick imorgon ;D Bye Bye !!


  




Av Linneaaa - 25 oktober 2010 23:14

Hej allesammans^^


Idag va det ännu en dag hemma från skolan. Och imorgon blir det nog ingen heller.

Hade sån ångest att jag nästan kräktes.

Asså jag beundrar verkligen er som har gått igenom detta. Just nu känns det bara som om jag vill sticka en kniv i hjärtat och bara glömmas bort.

Jag vet att det låter konstigt men det är så.

Ibland är det som om jag vill dö och den andra dan är det toppen, men man kan ju inte alltid må bra.


Men i alla fall så såg jag filmen "JUNO" i lördags. Och jag fick en riktigt stor tanke ställare efter filmen. Att om jag hade blivit gravid nu när jag är 14, 15, 16 ellr 17 så hade jag aldrig kunnat göra abort eller som juno... Adoptera bort det. Jag hade haft kvar det och mina föräldrar hade fått gilla läget helt enkelt... 

Om dom inte hade gjort det så hade jag flyttat till farmor eller farfar eller mormor och morfar.

Så nu vill jag veta vad ni hade gjort! Abort... Adoptera bort.... Ha kvar ?


Inte så jätte viktigt men jag skulle gärna vilja veta!


Men nu ska jag nog gå och lägga mig för det är en ny dag imorgon :D , men puss på er och så får ni sova så gott, så kanske jag skriver lite imorgon om jag har något att skriva om (a'


Väldigt bra låtar från filmen "JUNO" ;)






  

Av Linneaaa - 23 oktober 2010 20:45















Av Linneaaa - 23 oktober 2010 17:35

 

LIKA...?? 

                
            



En plast anka och kissie ....  


                            

Av Linneaaa - 23 oktober 2010 13:39

 

DISS...



    

Scott disick- kourtney kardashian 's ex.

Asså vi som har tittat på "Kepping up whit the Kardashian"

I alla fall jag tycker att Scott är ett riktigt FYLLO...

 


  

Justin Bieber- Asså jag fattar inte att man kan gilla Justin Bieber... Han Sjunger som en tjej och ser ut som en också.

Jag vet att jag kommer att få en massa små tjejer emot mig nu men jag tycker att Justin är FUL!

 

 

 

 

HISS

 

 

 


Andreas Tyrone "Dregen"- Detta är nog den bästa gittaristen jag vet :D + Att bandet äger !! :D

 

  

Khloe Kardashian- Så vacker! Om jag får ha min åsikt så tycker jag att Khloe är vackrast av alla systrar :D Och är inte pinnsmal och inte överviktig. Jag tycket att hon är sjukt fin.

 

 

 

 

  

Av Linneaaa - 22 oktober 2010 23:06

 

 

DISS...

 

 

 

 

 

  

 YAMABA- Asså ärligt vem vill se ut så här?

Det ser ut som om man har bajs i ansiktet...

 

 

 

 

Snö- Usch nu är oktober och det snöar redan. Snart är det jul!

 

 

 

 

 

 

Lösnaglar- Vem vill egentligen att naglarna ska se fejkade ut. Ne ingen! Varför använder man då lösnaglar? Jag säger bara en sak SPARA! Det är biligare och såklart snyggare :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HISS...

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Turkisk peppar- Asså detta är det godaste som helst. Inte för starkt och inte för svagt heller. Asså helt perfekt :)

 

 

  

 

 

 

Solarium- Så enkelt att få lite brunhet och inte alls för dyrt ;)  Ett minus för att man kan få canser men det är om man solar typ varje dag och det gör inte jag :D

 

 

 

    

 

Lösögonfransar- Asså detta är nog mitt bästa köp någonsin...

Det ser inte fejk ut + att man kan återanvända dom :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Av Linneaaa - 22 oktober 2010 22:16

Tjaoo ^^


Idag har jag varit hemma, hade ingen stor lust att åka till skolan så jag stannade hemma. Det va faktiskt ganska skönt, va hemma i måndags också pga samma sak.


Hatar verkligen skolan, klarar inte av att gå tillbaka. Det känns som om jag ska dö eller nått, jag vet att jag inte kommer att göra det men det känns så.

Va på friskis och svettis igår, men jag klarar verkligen inte av att det för det är så många människor där. Har verkligen svårt av när det är för mycke människor omkring mig.


Men det va faktiskt för mammas skull att jag följde med. Hon ville det :)


Asså Jag vet inte vad jag ska skriva om så jag slutar skriva för idag, är ganska trött så jag tror att jag går och lägger mig... God Natt allesammans ´:D Puss på er <3




            

Av Linneaaa - 17 oktober 2010 21:20

 Hejsan svejsan , idag har jag inte gjort så mkt mer än att jag har suttit vid datan och tv:n hela dagen...


Men i alla fall så va jag i Ullared igår.

När vi kom dit så va det två timmars kö och då gick vi och tittade i dom affärerna som finns omkring gekås.

Men när vi hade tittat i typ en timma så va det fortfarande kö och då åkte vi till varberg istället.

Så vi åt där och sen gick vi i lite affärer där och så.

Men sedan så ringde vi min bror som hade stannat hemma och sa att han skulle gå in på Ullareds hemsida och titta om det va någon kö, och som tur va så va det inte det så vi åkte dit igen :D


Tack Mamma, Pappa, Wilma och Annie för en sjukt kul dag ;D



Här va lite saker som jag köpte :D


 

En body pyjamas för 50:-


 

En tjöja med puffärmar 99:-


 

Ansiktsmask  10:-


 

Sminkpenslar 7:-   styck  

    

Bruna hårnålar 6:-    styck


Lösögonfransar  29:-


     

Raklödddder   14 :-



  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards