LinneaEmanuelsson

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

HISS / DISS

Av Linneaaa - 23 oktober 2010 13:39

 

DISS...



    

Scott disick- kourtney kardashian 's ex.

Asså vi som har tittat på "Kepping up whit the Kardashian"

I alla fall jag tycker att Scott är ett riktigt FYLLO...

 


  

Justin Bieber- Asså jag fattar inte att man kan gilla Justin Bieber... Han Sjunger som en tjej och ser ut som en också.

Jag vet att jag kommer att få en massa små tjejer emot mig nu men jag tycker att Justin är FUL!

 

 

 

 

HISS

 

 

 


Andreas Tyrone "Dregen"- Detta är nog den bästa gittaristen jag vet :D + Att bandet äger !! :D

 

  

Khloe Kardashian- Så vacker! Om jag får ha min åsikt så tycker jag att Khloe är vackrast av alla systrar :D Och är inte pinnsmal och inte överviktig. Jag tycket att hon är sjukt fin.

 

 

 

 

  

 
 
evelina vagina

evelina vagina

23 oktober 2010 17:29

Håller med om justin haha. Ful.

http://evelinavagina.bloggplatsen.se

Linneaaa

23 oktober 2010 17:30

Jag fattar verkligen inte hur man kan gilla han? ...

 
sigrid

sigrid

26 oktober 2010 07:36

Heej.. asså du får ju tycka vad du vill å det får alla andra... Men vadå? Äre nåt fel om han låter som en tjej?? tkr du att tjejer sjunger fult elr? Jag tkr inte att han sjunger som en tjej! För mej är han världens sötaste, snyggaste, hetaste kille

http://siggaahh.bloggplatsen.se

Linneaaa

26 oktober 2010 17:53

Asså du är en liten omogen 99'a. Och joo han låter som en tjej och ser ut som en också.

 
Sigrid

Sigrid

1 november 2010 17:46

sluta va så jävla duum tänk inte bara på dej sj;o

http://siggaahh.bloggplatsen.se

Linneaaa

2 november 2010 00:10

Jag tycker att han är ful och då får jag väl tycka det om jag vill!

 
Natta

Natta

28 november 2010 10:20

Jag håller med fullständigt med på dina hissar o dissar. Han är verkligen jätte dålig och hatar verkligen hans frilla.

http://www.najon.bloggplatsen.se

Linneaaa

28 november 2010 20:05

Jag vet ^^ Haha. Han skulle behöva en klippning ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linneaaa - 27 maj 2011 23:13

Hej nu ska jag sluta dennna blogg... men börjar en annan... http://emanuelsson.devote.se   Så hoppas att ni fortsätter att följa mig på den istället. men vem vet jag kanske börjar skriva på dennna om jag inte orkar med den andra ;) xoxo // Linnea  ...

Av Linneaaa - 7 april 2011 08:45

Hej. Idag fyller min blogg 1 år. Ganska otroligt tycker jag. Har aldrig hållt på med något så länge typ. Idag är det i alla fall torsdag. & skola som vanligt.   Senare idag ska jag till min storasyster som har flyttat hemifrån. Blir väl gansk...

Av Linneaaa - 21 mars 2011 18:59

Hej alla bloggläsare.   Ganska längesedan jag skrev nu. Hela vecka 11 praoade jag på Ica Maxi. Så jag gick nästan & la mig direkt när jag kom hem. Det va ganska jobbigt att vara bland så mycket folk men jag är väldigt stålt över mig att jag kla...

Av Linneaaa - 9 mars 2011 19:45

hejsan^^ Igår va det ledigt från skolan (studiedag) Så jag va i alingsås med min lillasyster Wilma & hennes kompis Carro. Vi gick i alla klädaffärer i hela storken ! (Utom tråkiga killklädaffärer) Asså jag hatar att prova kläder. Hatar ...

Av Linneaaa - 24 februari 2011 21:56

Hej ! Idag har jag varit i skolan & haft samtal med Massa människor. Vi pratade om skolan och lite annat. Asså jag klarar inte av när folk bara pratar om "mig". Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Jag va så nära på att börja gråta där inne som vi ...

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards