LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under april 2010

Av Linneaaa - 25 april 2010 12:26

Hej :) Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft dataförbud men nu har jag inte det längre (: Aja! igår köpte jag 2 par skor på ica maxi... 99:- st

Nu har jag inte så mycket att skriva men skriver nog imorgon :) Herrrå :)


  

Av Linneaaa - 10 april 2010 18:18

  

Hej har precis varit ute och luntat(stavning). Inte det roligaste precis men det behövdes verkligen.

Har börjat måla mina naglar svarta igen, det ser rättså bra ut faktiskt.

Jag SAKNAR SKOLAN. Jag vet att det e konstigt eftersom att jag hatar skolan, Men jag saknar alla kompisar.

Har inte varit med en ända person på lovet :( suppppppppper trist men aja jag har gjort annat. Men aja nu ska jag nog göra något annat. herrå.... Puss<3


  

Av Linneaaa - 7 april 2010 11:16

 

Hey, Jag sitter vid datan och har trök. Det e påsklov och jag har inget att göra, jag har inte gjort ett skit på Påsklovet och det suggger. Aja men jag får väl smsa någon rolig person och titta vad hon/han gör !!  Det dåligaste är att vi har ingen bil hemma, mamma och pappa jobbar...:/ så vi måste vara hemma hos mig eller så måste personen bo nära mig!  men aja nu ska jag nog smsa några, Puzzhey <3 


  

Tidigare månad - Senare månad

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards