LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under september 2010

Av Linneaaa - 8 september 2010 22:42

Hejsan svejsan jag är verkligen ledsen att jag inte har skrivit så mycket på den senaste tiden, men jag har inte mått så bra :(

Men nu börjar jag känna mig bättre men jag kommer aldrig att bli helt som jag va förut! men jag ska försöka så bra jag kan.


Men i alla fall så va det skola idag. Hade sjukt ont i huvudet och typ hela kroppen.

Har haft ont i kroppen jätte länge men jag hoppas att det snart går över!


Idag så hade vi Handledarträff och sedan hade vi typ en timmes rast och sen hade vi språk och sen hade vi matte och efter det hade vi SO, håller på med Folkpartiet.

Efter SO'n hade vi mat och då hade inte jag några tuggumin kvar så jag och Sofia gick till "My way "(stavning) och köpte tugggumin ;)


Har varit med Louise idag också. Hade sjukt kul när vi tittade på DVD'n med dansuppvisningen :D haha. Sandra fail...


Men i det stora hela så va det en väldigt bra dag. så jag hoppas att det är på rätt väg.


Men nu hade jag inget att skriva om mer så jag ska gå och sova, men hoppas att ni får en bra torsdag bye bye :)<3




  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards