LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Linneaaa - 30 januari 2011 21:33

Hejsan.


Igår så va jag på en grej som heter Hjulet. Jag köpte en kudde som kommer från hm (den lila på bilden) för 10:-, (Har kostat 180:-) och ett skärp från Lindex för 20:- (Har kostat 70:- ). Så jag tycker att det blev lyckat.

Sedan åkte vi hem och städade lite. Wilma min lillasyster skulle ha filmkväll med några kompisar så ingen fick vara hemma utan wilma och hennes kompisar. Så jag åkte på filmkväll. Först när Soffan och jag kom så hade inte Filip och Pontus kommit, så vi tittade i gammla skolkataloger (väldigt kul). Efter typ en halvtimme så kom dom äntligen. Och då tittade vi på en skräk/psyck film som heter "Fear". Lite seg i början men ganska bra i slutet. För dom som gillar djur är den filmen inte lämplig.

När vi hade tittat klart så lyssnade vi lite musik och pratade.

Sen så lurade killarna in min och soffan till att titta på "Paranormal Activity 1". VÄLDIGT LÄSKIG!!´

Men nästa gång blir det nog 2:an :S.

Kom väl hem vid 12. Och då tittade jag lite på datan, efter dety gick jag och lade mig.


Idag började dagen med att jag gick upp, klädde på mig, duschade, och åkte på 18 års kalas. Min kusin fyller år på onsdag :D

Det blev inte länge hemma efter det för mamma sa att vi skulle på nån dans med friskis & svettis. Helt Okej faktiskt!


Och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig, men ni får ha en god natt och hoppas att eran dag va bra! Hejdå (:<3





     

Av Linneaaa - 27 januari 2011 22:33

hej. Nu är det en månad sedan jag skrev typ.



I måndags va jag i skolan till kl: 12. Och det gick helt okey. På kvällen va jag på friskis & svettis och det va pansonärs varning men det gick bra!


I tisdags va jag hemma och gjorde ingenting.


I Onsdags Va jag i skolan till 2 och sedan va det konfa så va på den också!  När jag kom hem så satte jag mig vid datan och pratade med lite människor.


Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt. läste ut en bok idag, städade och va på Friskis & Svettis.( Hur jobbigt som helst kändes som om jag skulle svimma).


Imorgon så ska jag vara hemma och städa. Skulle egentligen gå till skolan men jag har faktiskt lite huvudvärk.


På lördag ska jag först till nån loppis och sedan ska jag på filmkväll med några kompisar. Ska bli sjukt kul.


På Söndag ska jag bort till min kusin som fyller 18. Sen blir det afro dans . Ska bli intressant :D



Det här va det jag hade att skriva om idag. Jag lovar att det inte tar så lång tid innan jag skriver nästa gång! Pusshej!


  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards