LinneaEmanuelsson

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

En rolig helg!

Av Linneaaa - 6 februari 2011 18:12

Hejsan.


Igår va jag och Sofia i a-sås och shoppade.

Det va sjukt kul.

Först gick mamma och tog ut pengar och sedan gick sofia och jag till Ginatricot, där köpte vi spets trosor! Sofia köpte svarta, rosa och gråa.(se bild)

Först på Ginatricot träffade vi en kompis som går i samma hus som oss & Det va kul att se henne.

Och när vi hade gjort det så gick vi och tittade lite på present till sofias storasyster Johanna som fyller år på måndag! Grattis till henne (:

När vi hade tittat lite så gick vi till Cubus och där träffade vi hon som vi träffade på Ginatricot! Haha ^^

Sofia tittade på en tröja en rosa hoodi(stavning) och den va snygg. Så hon sa att jag också skulle testa en, så jag gjorde det och den va så bra så att jag köpte den och sofia köpte den rosa! När vi hade betalat så såg jag att dom hade rea på pyamas byxor så jag gick och tittade och hittade ett par jätte gulliga, så jag provade och som va hur sköna som helst så jag köpte dom också :D

När vi var klara gick och tittade på lite olika saker, men efter en stund blev vi hungriga och då gick vi till Gamla café ringen i A-sås. Sofia tog en räkmacka och jag tog som vanligt en macka med potatissalad och biff. hur gott som helst.

När vi var klara och hade pratat en stund så gick vi till Bodyshop och tittade lite.

sedan gick vi runt och tittade lite på BH:ar och kläder. På Lindex hittade jag 3st BHband! ett Rosa ett vitt och ett rött.

vid 4 kom min pappa och hämtade oss :)

När vi hade skjutsat sofia och hade kommit hem va det bara att byta om och sätta sig i bilen igen för mamma, papap, Wilma och jag skulle åka och se Änglagård tredje gången gilt. Hur bra som helst.

När vi kom hem satte vi oss och tittade på Melodifestivalen, inga va riktigt bra utom Danny :D

Har varit en väldigt bra lördag :D


Idag har jag inte gjort mycket mer än att ha städat mitt rum och fått mitt nagelband på Stortån sprucket. :S


men skriver kanske mer imorgon efter skolan ! Hejdå :D Ha en grym söndags kväll ! Love Ya (L)


    3 för 149 gina tricot  


  

Blå hooodddi från cubus 149:-


 

BHband rosa 10:- vitt/rött 10:-

  

  

Pyamas byxor REA 49:-



  


 
 
Ingen bild

Emil

10 februari 2011 15:26

Snygga trosor! string?

Linneaaa

12 februari 2011 16:34

Det kanske är lite personligt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linneaaa - 27 maj 2011 23:13

Hej nu ska jag sluta dennna blogg... men börjar en annan... http://emanuelsson.devote.se   Så hoppas att ni fortsätter att följa mig på den istället. men vem vet jag kanske börjar skriva på dennna om jag inte orkar med den andra ;) xoxo // Linnea  ...

Av Linneaaa - 7 april 2011 08:45

Hej. Idag fyller min blogg 1 år. Ganska otroligt tycker jag. Har aldrig hållt på med något så länge typ. Idag är det i alla fall torsdag. & skola som vanligt.   Senare idag ska jag till min storasyster som har flyttat hemifrån. Blir väl gansk...

Av Linneaaa - 21 mars 2011 18:59

Hej alla bloggläsare.   Ganska längesedan jag skrev nu. Hela vecka 11 praoade jag på Ica Maxi. Så jag gick nästan & la mig direkt när jag kom hem. Det va ganska jobbigt att vara bland så mycket folk men jag är väldigt stålt över mig att jag kla...

Av Linneaaa - 9 mars 2011 19:45

hejsan^^ Igår va det ledigt från skolan (studiedag) Så jag va i alingsås med min lillasyster Wilma & hennes kompis Carro. Vi gick i alla klädaffärer i hela storken ! (Utom tråkiga killklädaffärer) Asså jag hatar att prova kläder. Hatar ...

Av Linneaaa - 24 februari 2011 21:56

Hej ! Idag har jag varit i skolan & haft samtal med Massa människor. Vi pratade om skolan och lite annat. Asså jag klarar inte av när folk bara pratar om "mig". Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Jag va så nära på att börja gråta där inne som vi ...

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards