LinneaEmanuelsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Linneaaa - 14 oktober 2010 16:46

                             



  

Av Linneaaa - 5 oktober 2010 21:41

Hello ^^ Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte haft något att skriva om. men nu ska jag försöka att skriva något.

Ni kanske inte bryr er men who care liksom.


Men idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och övat på Franska provet som är nästa vecka (Plugghäst jag vet).

Va något ÄKLIGT vegetariskt idag i skolan så jag gick inte ens in i matsalen, har inte gjort det i 2 veckor nu...

Jag vet att man ska äta men vad ska man göra när man mår illa av mat och bara tanken på mat?

Mamma vet inget tror jag, men hon kommer få veta det av sjuksköteskan. För dum som jag är så berättade jag att jag inte äter för kuratorn som jag nu går hos 2 gånger i veckan.

Just nu mår jag inte så bra precis. Har fått mer ångest och jag orkar verkligen inte med livet. har självmordstankar 24/7.


Jag vill verkligen inte börja skära mig, för tänk när man får barn och dom frågar va det är. Ska man säga " A jag cutade mig när jag va yngre". Och dessutom gör det ont.


Men jag har funderat på att byta skola tidigare men det blev inget. För det blev bättre efter  sommarlovet... eller jag trodde det i alla fall. Det blev bara värre.

Jag mår dåligt av att gå i SVERIGES DÅLIGASTE SKOLA!!

Och jag orkar inte med Läxorna heller, dom e bara petetiska. Varför ha läxor egentligen när man går nästan 8 timmar i skolan. HATAR LÄXOR...


Men nu pratar vi om något roligare :)


Imrogon ska jag och min mormor åka och titta på garn till min pippitröja som hon ska göra åt mig :):):) GOO Mormor  :D:D


Här är lite saker som jag har shoppat på den senaste tiden :D


Puder från Maybelline new york. Köpt på Maxi för 99:-


 

Skin jacka från ONLY. Men köpt på VERO MODA för 499:-


  

Tröja från LINDEX för 179:-


men nu får ni slippa mig ett tag :) Bye Bye <3 Ha det så bra :)


  




TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards