LinneaEmanuelsson

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Jag fattar inte hur det kunde gå så långt....

Av Linneaaa - 25 oktober 2010 23:14

Hej allesammans^^


Idag va det ännu en dag hemma från skolan. Och imorgon blir det nog ingen heller.

Hade sån ångest att jag nästan kräktes.

Asså jag beundrar verkligen er som har gått igenom detta. Just nu känns det bara som om jag vill sticka en kniv i hjärtat och bara glömmas bort.

Jag vet att det låter konstigt men det är så.

Ibland är det som om jag vill dö och den andra dan är det toppen, men man kan ju inte alltid må bra.


Men i alla fall så såg jag filmen "JUNO" i lördags. Och jag fick en riktigt stor tanke ställare efter filmen. Att om jag hade blivit gravid nu när jag är 14, 15, 16 ellr 17 så hade jag aldrig kunnat göra abort eller som juno... Adoptera bort det. Jag hade haft kvar det och mina föräldrar hade fått gilla läget helt enkelt... 

Om dom inte hade gjort det så hade jag flyttat till farmor eller farfar eller mormor och morfar.

Så nu vill jag veta vad ni hade gjort! Abort... Adoptera bort.... Ha kvar ?


Inte så jätte viktigt men jag skulle gärna vilja veta!


Men nu ska jag nog gå och lägga mig för det är en ny dag imorgon :D , men puss på er och så får ni sova så gott, så kanske jag skriver lite imorgon om jag har något att skriva om (a'


Väldigt bra låtar från filmen "JUNO" ;)






  

 
 
admw

admw

26 oktober 2010 10:02

Hej!
Jättefina blogg!! Hadet!

http://admw.bloggplatsen.se

Linneaaa

26 oktober 2010 18:01

Tack detsamma :)

 
admw

admw

26 oktober 2010 10:04

Hej!
Jättefin blogg du har!
Hadet!

http://admw.bloggplatsen.se

Linneaaa

26 oktober 2010 18:01

Tack detsamma :)

 
Mollan

Mollan

30 oktober 2010 10:16

Hej din blogg är jätte fin! besök gärna min blogg oxå

http://www.spozzi.bloggplatsen.se

Linneaaa

30 oktober 2010 11:13

Tack Tack ;D Ska checka när jag har tid!

 
Maria

Maria

30 oktober 2010 10:51

Blev lite ledsen över din blogg. 14 år och mår så dåligt..
Se till att du får all hjälp du behöver. Jag har haft kontakt med psyk sen jag var 13 (är 31 idag)
Men mitt beror mycket på att jag har massa diagnoser som nyss blivit utredda, så snart kan jag få den hjälp som blir bäst för mig!

Kram

http://www.fenix.bloggplatsen.se

Linneaaa

30 oktober 2010 11:42

Jag har fått hjälp men det funkar inte.
Jag har haft ångest i nästan ett år och jag tycker att det är jobbigt men du har haft det i hur många år som helst, men hoppas att det hjälper. Kram :D

 
Chasse

Chasse

30 oktober 2010 14:21

Läste att du hade ångest och jag förstår precis hur du känner det, har själv haft min panikångest i ca 9 år och vet att det är ett helvete.

Har du haft en tanke på KBT behandling? (Kognetiv beteende terapi)

Hör gärna av dig om du har frågor
Mvh/ Chasse

http://chasse.bloggplatsen.se

Linneaaa

30 oktober 2010 15:34

Jag har haft det i nästan 1 år och jag tycker att det är ett helvete men du har haft det i 9.
Jag har kontaktat BUP, och jag ska ditt på prov.
Och jag hoppas att det blir bättre.

Tack för stödet, Kram :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linneaaa - 27 maj 2011 23:13

Hej nu ska jag sluta dennna blogg... men börjar en annan... http://emanuelsson.devote.se   Så hoppas att ni fortsätter att följa mig på den istället. men vem vet jag kanske börjar skriva på dennna om jag inte orkar med den andra ;) xoxo // Linnea  ...

Av Linneaaa - 7 april 2011 08:45

Hej. Idag fyller min blogg 1 år. Ganska otroligt tycker jag. Har aldrig hållt på med något så länge typ. Idag är det i alla fall torsdag. & skola som vanligt.   Senare idag ska jag till min storasyster som har flyttat hemifrån. Blir väl gansk...

Av Linneaaa - 21 mars 2011 18:59

Hej alla bloggläsare.   Ganska längesedan jag skrev nu. Hela vecka 11 praoade jag på Ica Maxi. Så jag gick nästan & la mig direkt när jag kom hem. Det va ganska jobbigt att vara bland så mycket folk men jag är väldigt stålt över mig att jag kla...

Av Linneaaa - 9 mars 2011 19:45

hejsan^^ Igår va det ledigt från skolan (studiedag) Så jag va i alingsås med min lillasyster Wilma & hennes kompis Carro. Vi gick i alla klädaffärer i hela storken ! (Utom tråkiga killklädaffärer) Asså jag hatar att prova kläder. Hatar ...

Av Linneaaa - 24 februari 2011 21:56

Hej ! Idag har jag varit i skolan & haft samtal med Massa människor. Vi pratade om skolan och lite annat. Asså jag klarar inte av när folk bara pratar om "mig". Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Jag va så nära på att börja gråta där inne som vi ...

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards