LinneaEmanuelsson

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Linneaaa - 23 maj 2010 01:00

Hej. Kom precis hem från västerås ovh nu kommer några bilder från dagen :)


 

Utanför Musikhuset i västerås :) (klaga inte på min mage, den e najs)


Det var många orkestrar som spelade :)


Haha, Me and Fanny


Här tittade vi på några som spelade :)


Olivia och Jag e så snygga :)


Haha det är någon konstig gubbe i vänster hörne :)


Matea och Jag tog massa najsiga bilder :)


Här är en najsig bild på mig :)


Och en till... :)


En till...


En bild på något hus...


Här är en bild på mig...


Ännu en till...


En till...


En till....


Här är jag utanför något najsigt hus :)

Fin bild eller vad? Älskar den...


  

Den här bilden får avsluta :)


Hade jätte roligt med alla :) Puss På er :)


  




TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards