LinneaEmanuelsson

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Shoo ....

Av Linneaaa - 26 november 2010 16:20

Hejsan svejan allesammans!


Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Pluggade lite och har städat i mitt rum som jag gör 24/7. Jag tycker inte att det är tråkigt att städa men jag tycker inte att det är tråkigt heller för man vet ju att det kommer att bli bra när det är klart ;D


Men i går i alla fall så  var jag faktiskt i skolan i en timme... det gick bra men jag mådde inte bra av att göra det. Men jag ska nog dit nästa vecka ( nån dag ).


Jag mår inte mycket bättre än vad jag gjorde förut men det har gått framåt.


Men i alla fall så vissade min brorsa detta klippet för mig i veckan. Så titta på det, För det är faktiskt ganska roligt...


Men Uppdaterar snart ;D Pusshej!




  

 
 
Edita

Edita

27 november 2010 18:17

söt tjej&blogg,
kolla in min blogg, och
sedan kan du kontakta mej
om du vill ha någon header.
släng gärna en komentar =)

http://editaa.bloggplatsen.se

Linneaaa

27 november 2010 18:22

Hej. Tack för att nån svarade.
Kan du photoshop?


Jag bara undrar :)

Ps. Du behöver inte kunna photoshop men det hade varit kul ((:

 
carro

carro

28 november 2010 09:34

Hej jag kan inte photoshop men jag kan gärna göra en header till dig!
De vore jätte kul för jag älskar att göra hedaers.
Du kan se ett smakprov på min blogg men du väljer ju vilk bilder du vill ha själv och de behörver inte va Twilight.

http://carros-blogg.bloggplatsen.se

Linneaaa

28 november 2010 21:57

Jag har tittat på din Header och jag tycker att den är jätte fin, men jag vill ha nått mer

 
Jolene

Jolene

28 november 2010 10:00

Fattar inte varför du vill ha en ny header. Din är ju jätte fin!

http://jolenes.bloggplatsen.se

Linneaaa

28 november 2010 19:59

Hej ((: Tack! men jag vill ha nått snyggare.

Kram

 
Linaaa

Linaaa

28 november 2010 12:17

Hej, såg att du behövde hjälp, men ser att någon redan erbjudit sig.
Jag kan photoshop, men asså om det är så att hon inte gör en eller så så finns jag som kan göra, jag har gjort en hel del till olika bloggar och till mig själv! Men du har ju kanske redan en ny :p
jaja, finns om du vill ha en ny om ett tag :D

http://converseshoes.blogg.se/

fast jag har en tillfällig design nu.

http://converseshoes.blogg.se

Linneaaa

28 november 2010 20:02

Haha^^ Jag tog tag i mina kunskaper från Median i skolan och om jag får säga det själv så tycker jag att den blev ganska bra ´(:

Ps. Konstaktar dig om jag ändrar mig´!

Kram

 
Magdalena

Magdalena

28 november 2010 22:19

Såg att du behövde en ny header, men när jag kom hit förstår jag inte varför. Din är ju underbar och jag vet inte om jag kommer kunna göra någon bättre.

Och så började jag läsa och jag beklagar att du mår så dåligt. Jag kan ju inte säga något som gör någon skillnad, men att ta livet av sig är verkligen ingen lösning. Väldigt bra att du får hjälp iallafall och jag hoppas att det tas på allvar. Och om din mamma får reda på att du inte äter kanske det bara är bra? Jag tänker på om min äldsta (som bara är 5 år än, men ändå) skulle må som du om 10 år. Det hade jag inte velat något hellre än att veta. Visst kanske man som mamma reagerar på ett dumt sätt ibland men det är bara för att ens barn är det man värderar högst av allt. Försök prata med din mamma. Själv förlorade jag min mamma i cancer när jag var 15 år och jag hade gett allt för att få möjligheten att få prata med henne. Ta vara på det du har.

Oj så svamligt. Och långt. Förlåt. Ta hand om dig och lycka till.

http://makane.bloggplatsen.se

Linneaaa

28 november 2010 22:42

Hej^^

En såg detta och kontaktade mamma och sa att jag skrev så här på min blogg och att jag mådde dåligt, så min mamam tittade på min blogg och hon har pratat med mig och vi har sagt att Jag får stanna hemma tills jag mår bättre för det är inte bra att åka till ett ställe och veta att man mår dåligt av det.
Det går faktiskt Bröstcancer i släkten. Och jag är verkligen jätte ledsen för din skull och jag hade aldrig klarat mig utan min mamma.
Så det är starkt av dig att ha klarat dig utan henne.



Jag tror inte att dina barn kommer att bli så som jag och det hoppas jag inte, inte må dåligt i alla fall. Men jag ska ge dig ett tips. Om dina barn när dom är i min ålder säger att dom mår dåligt av att gå till skolan så sätt dig ner och prata med dom om det. För det är bättre att ta tag i det från första början. Jag berättade det inte i början och jag mår inte bra men om jag hade sagt det i början så hade det nog inte blivit så dåligt som det är nu.


Ingen fara att det är långt! Ta hand om dig!

Kram Linnea

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linneaaa - 27 maj 2011 23:13

Hej nu ska jag sluta dennna blogg... men börjar en annan... http://emanuelsson.devote.se   Så hoppas att ni fortsätter att följa mig på den istället. men vem vet jag kanske börjar skriva på dennna om jag inte orkar med den andra ;) xoxo // Linnea  ...

Av Linneaaa - 7 april 2011 08:45

Hej. Idag fyller min blogg 1 år. Ganska otroligt tycker jag. Har aldrig hållt på med något så länge typ. Idag är det i alla fall torsdag. & skola som vanligt.   Senare idag ska jag till min storasyster som har flyttat hemifrån. Blir väl gansk...

Av Linneaaa - 21 mars 2011 18:59

Hej alla bloggläsare.   Ganska längesedan jag skrev nu. Hela vecka 11 praoade jag på Ica Maxi. Så jag gick nästan & la mig direkt när jag kom hem. Det va ganska jobbigt att vara bland så mycket folk men jag är väldigt stålt över mig att jag kla...

Av Linneaaa - 9 mars 2011 19:45

hejsan^^ Igår va det ledigt från skolan (studiedag) Så jag va i alingsås med min lillasyster Wilma & hennes kompis Carro. Vi gick i alla klädaffärer i hela storken ! (Utom tråkiga killklädaffärer) Asså jag hatar att prova kläder. Hatar ...

Av Linneaaa - 24 februari 2011 21:56

Hej ! Idag har jag varit i skolan & haft samtal med Massa människor. Vi pratade om skolan och lite annat. Asså jag klarar inte av när folk bara pratar om "mig". Jag tycker att det är sjukt jobbigt. Jag va så nära på att börja gråta där inne som vi ...

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards