LinneaEmanuelsson

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Linneaaa - 11 augusti 2010 23:47

Hej^^

Sitter här vid datan och sriver lite nu, det va ju några dagar sedan.


Idag har jag väl inte gjort så mkt bakat tigerkaka, varit på datan och slappat helt enkelt.

För idag har jag mått skit. Jag har haft ont i kroppen, mått illa och haft lite tämp.

Jag har suttit och skakat mest hela dagen.

Jag har inte sagt något till mamma men hon ser när jag inte mår bra, det har hon alltid gjort.

Hon frågar vrf jag inte är med kompisar och vrf jag mår dåligt, men jag säger alltid att jag inte vet , en del av det är sanning men inte allt.

Sanningen är den att jag mår dåligt när jag är i skolan. I alla fall i den skolan som jag går i. Så jag vill byta skola.

Så nu ni som har bytt skola utan att ni har flyttat. va det bättre i den förra eller nya skolan?

Jag behöver verkligen hjälp med denna saken :D Tacksamm av svar:D


men ska gå och lägga mig med min lilla bebis :D God natt <3


  


  


TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards