LinneaEmanuelsson

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Linneaaa - 22 augusti 2010 23:33

Hej :D Sitter här och väntar på att bli trött! Så jag skriver ett inlägg.


Idag har jag inte gjort någonting typ. Tittat på en film och börjat med lite scrapbooking igen! Bild kommer kanske senare :D


Idag är det bara 2 dagar kvar tills skolan börjar! Buhuhuhu :'( Kommer få ett cp utbrott snart! Vill verkligen inte gå tillbaka till det där helvetet. Det känns som ett fängelse att gå där.

Världens äkligaste mat, så jag ska fanme sluta äta i skolan. Jag skiter i om lärarna klagar på att jag inte äter, det är mitt liv inte deras.
Men en sak i skolan är bra och det är rasterna, Jag gillar inte idrott så värst mycket men jag måste vara med för det är det enklaste ämnet att få Godkännt i :D och + att det är min pappas kusins fru som är idrotts lärare!
Men nu är det så att jag ska jag gå och lägga mig, det är en ny dag imorgon och jag måste få lite sömn. Så ni får ha det så bra så skriver jag imorgon om jag hinner´som jag hoppas att jag gör :D Men puss puss så hoppas jag att ni också får en bra sömn!
Bye Bye !
  

TID

Presentation


Hej.
Jag heter Linnea, jag är 15 år & bor några mil ifrån göteborg. Välkomna till min blogg.
Här skriver jag om "ALLT".

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om min blogg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Thisismystrangelife


Ovido - Quiz & Flashcards